Comanda carti online de la edituri romanesti si din strainatate.
Free Call 0268 411 986
Reducere!

Psihosociologia publicitatii: despre reclamele vizuale

27.00 lei 9.99 lei

Psihosociologia este un domeniu care are o contributie esentiala in studiul comunicarii persuasive si in construirea mesajelor publicitare. Volumul isi propune sa-i familiarizeze pe studenti cu principalele teorii psihosociologice clasice si moderne ce au aplicabilitate directa in publicitate, precum si sa dezvolte abilitatile de lucru cu aceste teorii pentru crearea unor mesaje, campanii sau strategii publicitare. Numeroase imagini si exemple elocvente din domeniul advertisingului ilustreaza notiunile teoretice, facilitand insusirea acestora si oferind celor interesati baza practica necesara.

SKU: 978-973-46-1806-4 Categorie: Etichetă: Product ID: 3261

Descriere

Informatiile de ultima ora prezentate sunt utile si specialistilor in stiintele socioumane si in stiintele comunicarii, contribuind la o mai buna intelegere a influentei mass-mediei asupra societatii si, in consecinta, la elaborarea unor mesaje publicitare mai eficiente.

Cuprins:

  • Precizari terminologice;
  • Cultura si publicitate;
  • Mesajele textuale in publicitate;
  • Mesajele iconice;
  • Umorul: acceptarea versus respingerea lui;
  • Critica publicitatii;
  • Scurt istoric al psihosociologiei publicitatii;
  • Fenomene si procese psihosociale;
  • Perceptie, cultura, societate;
  • Iluziile si potentialul lor publicitar;
  • Memoria;
  • Intelegerea mesajului;
  • Pozitionarea din perspectiva psihosociologica;
  • Emotiile in publicitate;
  • Schimbarea atitudinilor;
  • Persuasiunea.

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Psihosociologia publicitatii: despre reclamele vizuale”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *