Comanda carti online de la edituri romanesti si din strainatate.
Free Call 0268 411 986

Publicitatea imobiliara in conceptia Noului Cod Civil

39.00 lei

Stoc epuizat

SKU: 9786065228511 Categorii: , Etichetă: Product ID: 7535

Descriere

Aceasta lucrare este consacrata prezentarii si examinarii unor contracte civile reglementate de catre noul Cod civil intrat in vigoare la 1 octombrie 2011 si care sunt utilizate atat in raporturile dintre neprofesionisti, cat si in raporturile dintre profesionisti ori dintre acestia si neprofesionisti. Cartea este conceputa ca un material didactic de baza in demersul studierii acestei discipline de catre studentii facultatilor de drept. Sunt analizate: vanzarea, schimbul, furnizarea, locatiunea (cu formele sale speciale – inchirierea locuintelor si arendarea), antrepriza, societatea, donatia, renta viagera, intretinerea, jocul, imprumutul, depozitul, asigurarea, mandatul si tranzactia. Pe parcursul analizei sunt evidentiate si comentate elementele de modernitate si de noutate introduse de legiuitorul roman in reglementarea unor contracte clasice si, de asemenea, este semnalata solutionarea normativa a unor vechi controverse doctrinare si jurisprudentiale. La elaborarea cartii au fost avute in vedere legislatia in vigoare pana la data de 25 septembrie 2012, precum si majoritatea opiniilor din literatura de specialitate publicata pana la aceasta data.

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Publicitatea imobiliara in conceptia Noului Cod Civil”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *