Comanda carti online de la edituri romanesti si din strainatate.
Free Call 0268 411 986

Brandurile globale O cercetare cros-culturala

25.00 lei

Cartea Brandurile globale. O cercetare cros-culturala ofera o sinteza pertinenta a unui domeniu de stringenta actualitate: problematizarea comunicarii publicitare la nivel teoretic si aplicativ. Lucrarea de fata isi propune o radiografie a semnului publicitar, in forma lui cea mai cunoscuta si in acelasi timp cea mai complexa: brandul. Ceea ce ne intereseaza in mod special in acest demers este modul in care sunt decodate sensurile asociate unui brand, daca este vorba despre o imagine mentala, despre un conglomerat de sensuri, despre un mit in sensul barthesian al termenului, cu alte cuvinte care sunt mecanismele dupa care functioneaza un brand, cum se modifica intelesul lui in timp si in spatiu. Perspectiva pe care o propunem este una in mod esential semiotica, a brandului ca semn purtator de semnificatie, a brandului ca semn special intre semnele publicitare.

SKU: 978-606-92275-7-2 Categorie: Etichetă: Product ID: 19384

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Brandurile globale O cercetare cros-culturala”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *