Comanda carti online de la edituri romanesti si din strainatate.
Free Call 0268 411 986

Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția a II-a

48.00 lei

Sistemul marketingului internațional reprezintă o abordare modernă, subsumată necesității îmbunătățirii eficacității întregului marketing destinat piețelor internaționale. Mediul internațional face obiectul a două capitole în care sunt tratate conceptele, conținutul, structura și problemele specifice ale macromediului și ale pieței, inclusiv prin prisma identificării clienților prin segmentare. Cercetarea de marketing internațional este axată pe procese și metode specifice.

1 în stoc

SKU: 9789737094186 Categorie: Etichetă: Product ID: 13950

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția a II-a”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *